PUBLIKATIONEN VON STEPHEN YOUNGJUN PARK






FACHARTIKEL






  • 2022

    The shared mobility services ban in South Korea: Consumer preferences and social opportunity cost. Travel behaviour and society, 28, 214-226.
    (Choi, Hyunhong, Stephen Youngjun Park, & HyungBin Moon)



  • 2021

    Staying on convention or leapfrogging to eco-innovation?: Identifying early adopters of hydrogen-powered vehicles. Technological Forecasting and Social Change, 171, 120995.
    (Moon, HyungBin, Stephen Youngjun Park, & JongRoul Woo)



  • 2021

    Forecasting electricity demand of electric vehicles by analyzing consumers’ charging patterns. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 62, 64-79.
    (Moon, HyungBin, Stephen Youngjun Park, Changhyun Jeong & Jongsu Lee)
















Porträtfoto von Stephen Youngjun Park. Er trägt ein weißes Hemd, schwarze Krawatte und ein schwarzes Sakko.


Kontakt



Stephen Youngjun Park, Ph.D.

Professur für Marketing und Konsumentenverhalten

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3 (Oeconomicum)

Raum 1.219

37073 Göttingen


Tel.: +49 (0)551 / 39-29048
Mail.: stephen.park@uni-goettingen.de

Sprechzeiten: nach Vereinbarung