PUBLIKATIONEN VON DR. HELENA SCHIRMACHER






FACHARTIKEL






  • 2023

    That's not natural! Consumer response to disconfirmed expectations about ‘natural’ food. Appetite, 180, 106270.
    (Schirmacher, Helena, Ossama Elshiewy, & Yasemin Boztuğ)













KONFERENZBEITRÄGE






  • 2022

    Naturally disconfirmed: Which and why disconfirmed expectations about ‘natural’ food can backfire. Association for Consumer Research Latin America Conference, Quito, Ecuador.
    (Schirmacher, Helena, Ossama Elshiewy, & Yasemin Boztuğ)



  • 2022

    Naturally disconfirmed: Which and why disconfirmed expectations about ‘natural’ food can backfire.Association for Consumer Research Latin America Conference, Quito, Ecuador.
    (Schirmacher, Helena, Ossama Elshiewy, & Yasemin Boztuğ)



  • 2022

    Naturally disconfirmed: Which and why disconfirmed expectations about ‘natural’ food can backfire. Association for Consumer Research Latin America Conference, Quito, Ecuador.
    (Schirmacher, Helena, Ossama Elshiewy, & Yasemin Boztuğ)














Porträtfoto von Helena Schirmacher. Sie trägt ein blaues T-Shirt mit einem weiß gemusterten Blazer.


Kontakt



Dr. Helena Schirmacher

Professur für Marketing und Konsumentenverhalten

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3 (Oeconomicum)

Raum 1.235

37073 Göttingen


Tel.: +49 (0)551 / 39-29048
Mail.: helena.schirmacher@uni-goettingen.de

Sprechzeiten: nach Vereinbarung